Als u ZORG-ID wilt implementeren bij uw klanten, moet u eerst het acceptatieproces van ZORG-ID doorlopen.

Acceptatieproces

Stap 1
U (XIS-leverancier) neemt neemt contact op met zorg-id@vzvz.nl voor het aanvragen van ZORG-ID.

Stap 2
ZORG-ID neemt vervolgens contact met u op om de volgende zaken te bespreken:

a - Keuze ZORG-ID desktop of webbrowser.

b - Acceptatieovereenkomst, contactpersonen voor acceptatiefase en FQDN voor acceptatie.

c - U gaat aan de slag met de technische implementatie van de ZORG-ID SDK en doorloopt het technische deel van het acceptatieproces. De ZORG-ID SDK ontvangt u van ons. Voor desktop is deze compleet. Voor webbrowser zal voor de gebruiker de Client App moeten worden geïnstalleerd.

Stap 3
U sluit aan op productie door:

a - De verwerkersovereenkomst te regelen: afhankelijk van de implementatie moet u als leverancier óf de zorgaanbieder de verwerkersovereenkomst tekenen.

b - De FQDN-productie en contactpersonen voor de beheerfase aan te leveren.

Stap 4
U of uw lokale helpdesk installeert de benodigde software op de werkplek van de gebruikers.

Stap 5
ZORG-ID is gereed voor gebruik. De gebruikers authenticeren zich via ZORG-ID. Mocht het nodig zijn dat wij u over ZORG-ID informeren, dan doen wij dat naar de geregistreerde contactpersonen voor de beheerfase. 

Afspraak maken

Voor het ontvangen van deze acceptatieovereenkomst en het maken van een afspraak, neemt u contact op met de product owner van ZORG-ID.

Casper Prins

Casper Prins

Product owner