Foutmeldingen ZORG-ID Mobiel

Overzicht van foutmeldingen van ZORG-ID Portaal, ZORG-ID Mobile App en ZORG-ID WID scan Mobile App
Foutmelding Oorzaak Oplossing Locatie Actie
Dienst is bezig met een andere operatie; probeer het later nog eens. De app is nog bezig met het verwerken van een eerdere aanvraag en kan de nieuwe nog niet verwerken. Wacht even en probeer het opnieuw. Als dit geen verschil maak geldt het advies om de app volledig af te sluiten, opnieuw op te starten, en het dan weer te proberen. Mobile App  
“Geen werkende verbinding, verifieer uw internet.”

 
De app kan geen werkende internetverbinding vinden.  Zorg dat de smartphone een werkende internetverbinding heeft.  Mobile App  
“Server niet vertrouwd.”  Het servercertificaat wordt niet vertrouwd, dus weigert de app met deze server te communiceren.  Neem zo snel mogelijk contact op met de applicatie beheerder.  Mobile App  
“Een onbekende server fout is opgetreden; probeer het nog eens.”  De server geeft aan tegen een onbekende fout te zijn aangelopen.  Neem contact op met de applicatie beheerder.  Mobile App  
“Er is een onverwachte fout (…) opgetreden; probeer het nog eens.”  Er is een niet-gedefinieerde fout opgetreden in de app.   Neem contact op met de applicatie beheerder.  Mobile App  
“Gekozen pincode is niet sterk genoeg.”  De gekozen PIN voldoet niet aan de gestelde eisen.  Kies een PIN die voldoet aan de gestelde eisen. Mobile App Instellen / Aanpassen
“De pincodes komen niet overaan.”  De eerst ingevulde PIN komt niet overeen met de als tweede ingevulde PIN.  Vul twee identieke PIN codes in.  Mobile App Instellen / Aanpassen
“Je kan geen tweede ID toevoegen.”  Er wordt geprobeerd een ID toe te voegen terwijl de app al gepersonaliseerd is.  Verwijder eerst de bestaande ID alvorens de app opnieuw te personaliseren.  Mobile App Personaliseren
“Incorrecte registratiecode.”  De ingevulde registratiecode is onjuist.  Vul de juiste registratiecode in.  Mobile App Personaliseren
“Ongeldige inloggegevens.”  De ingevulde gebruikersnaam en registratiecode zijn onjuist.  Vul de juiste gebruikersnaam en registratiecode in.  Mobile App Personaliseren
“Registratie geblokkeerd wegens te veel mislukte pogingen.” Er is te vaak een foutieve registratiecode geprobeerd voor deze gebruikersnaam. De gebruikersnaam is daardoor geblokkeerd. Neem contact op met de portaal beheerder.  Mobile App Personaliseren
“ID is al uitgegeven.”  Dit ID is al geïnstalleerd op een andere smartphone.  Neem contact op met de applicatie beheerder voor het aanmaken van een nieuw ID. Mobile App Personaliseren
“Incorrect wachtwoord; probeer het nog eens.”  Het gekozen wachtwoord voldoet niet aan de gestelde eisen.  Kies een wachtwoord dat voldoet aan de gestelde eisen.  Mobile App Backup maken
“Wachtwoorden komen niet overeen; probeer het nog eens.”  Het eerst ingevulde wachtwoord komt niet overeen met het als tweede ingevulde wachtwoord.  Vul twee identieke wachtwoorden in.  Mobile App Backup maken
“Backup kon niet worden opgeslagen; probeer het nog eens.”  Er is een probeer opgetreden tijdens het opslaan van de backup.  Probeer het nog een keer. Als dit niet werkt, controleer dan de beschikbare opslagruimte op de smartphone.  Mobile App Backup maken
“Het opgegeven bestand kon niet worden benaderd; probeer het nog eens.”  De gekozen backup kan niet worden opgehaald door de applicatie.  Probeer het nog een keer. Als dit niet werkt kan geprobeerd worden om de backup te verplaatsen naar een andere map en het opnieuw te proberen.  Mobile App Backup herstellen
“Het opgegeven bestand kon niet worden verwerkt. Controleer je bestand en wachtwoord.”  De gekozen backup kon niet worden geopend door de applicatie. Dit komt door een corrupte backup of een fout wachtwoord.  Controleer goed of de juiste combinatie aan backup-bestand en wachtwoord wordt gebruikt.  Mobile App Backup herstellen
“Backup kon niet worden hersteld, ongeldige environment.”  De gekozen backup hoort niet bij deze app.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App Backup herstellen
“Backup kon niet worden hersteld, het certificaat is verlopen.”  Het certificaat uit de backup is niet langer geldig.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App Backup herstellen
“Backup kon niet worden hersteld, het certificaat is ingetrokken.”  Het certificaat uit de backup is ingetrokken.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App Backup herstellen
“Backup kon niet worden hersteld, het certificaat is nog niet geldig.”  Het certificaat uit de backup is nog niet geldig.  Wacht tot het certificaat geldig is en probeer het opnieuw.  Mobile App Backup herstellen
“Het verzoek staat niet open.”  Het verzoek wacht niet op goedkeuring.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App  
“Verzoek kon niet worden ondertekend.”  Er is een onverwachte fout opgetreden in de server tijdens het ondertekenen van dit verzoek.  Neem contact op met de applicatie beheerder.  Mobile App  
“Verzoek kon niet worden ingedient.”  Er is een onverwachte fout opgetreden in de server tijdens het indienen van dit verzoek,.  Neem contact op met de applicatie beheerder.  Mobile App  
“Het verzoek is verlopen.”  Het verzoek is verlopen en kan niet meer goedgekeurd worden.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App  
“Uw ID is ingetrokken.”  De certificaat van de geïnstalleerde ID is ingetrokken. De ID kan niet meer gebruikt worden.  Neem contact op met de portaal beheerder.  Mobile App  
“ID kon niet worden gevonden.”  De app is nog niet gepersonaliseerd, dus er is geen ID om de sessie mee te openen.  Personaliseer de app alvorens een sessie te openen.  Mobile App  
“Ongeldige sessie status, wellicht is de QR-code al gebruikt.”  De sessie staat niet klaar om geopend te worden. Dit kan voorkomen als de sessie al door een andere gebruiker is geopend.  Probeer een andere nieuwe sessie te openen.  Mobile App  
“Sessie niet gevonden.”  De sessie in de gescande QR-code bestaat niet.  Geen verdere actie mogelijk.  Mobile App  
Deze sessie is al aangevraagd.  Deze sessie QR-code is al gescand en wacht op goedkeuring in de app.  Geen verdere actie vereist.  Mobile App  
“App heeft nog geen gebruiker.”  De app is nog niet gepersonaliseerd, dus er is geen ID om NFC data mee te versturen.  Personaliseer de app alvorens een NFC tag te scannen.  Mobile App  
“NFC kon niet gelezen worden.”  De via NFC ontvangen data is niet volgens het juiste formaat en kan daarom niet verwerkt worden door de app.  Verander de data van de NFC tag conform the richtlijnen van de app.  Mobile App  
“Omgeving kon niet gevonden worden.”  “Omgeving kon niet gevonden worden.”  Verander dat data van de NFC tag zodat deze een bestaande omgeving bevat.  Mobile App  
“Er zijn geen open sessies.”  Er is geen actieve sessie in de app, waardoor NFC data niet verstuurd kan worden.  Open een sessie alvorens de NFC tag te scannen.  Mobile App  
“Er is een timeout opgetreden.”  Er is een fout opgetreden tijdens het versturen van de NFC data.  Probeer het opnieuw. Als dit niet werkt geldt het advies om contact op te nemen met de applicatiebeheerder.  Mobile App  
“U bent al geregistreerd.”  De UZI-pas is al eerder gebruikt voor registratie.  Geen verdere actie vereist, UZI-pas is al geregistreerd.  Portaal Zelf-registratie
“Uw organisatie is niet geregistreerd.”  De URA die van de UZI-pas wordt uitgelezen bestaat nog niet in het systeem.  Neem contact op met de applicatie beheerder.  Portaal Zelf-registratie
“Een medewerkerpas niet op naam kan niet worden geregistreerd.”  Er is een anonieme UZI-pas gebruikt om in te loggen.  Gebruik een persoonlijke UZI-pas om in te loggen.  Portaal Zelf-registratie
“Ondertekenen niet succesvol.”  Er is een fout opgetreden tijdens het ondertekenen van de bewijs XML in de Desktop App.  Probeer opnieuw. Wanneer dit niet werkt geldt het advies om contact op te nemen met de applicatie beheerder.  Portaal Zelf-registratie
“Dit attribuut is al geregistreerd.”  De UZI-pas is al eerder gebruikt voor registratie.  Geen verdere actie vereist, UZI-pas is al geregistreerd.  Portaal Attribuut registreren
“Er bestaat al een gebruiker met deze informatie”  De ingevulde combinatie van voornaam, achternaam en geboortedatum is niet uniek.  Voer een unieke voornaam, achternaam en geboortedatum in.  Portaal Nieuwe gebruiker toevoegen
“Er bestaat al een gebruiker met deze informatie”  De ingevulde combinatie van voornaam, achternaam en geboortedatum is niet uniek.  Voer een unieke voornaam, achternaam en geboortedatum in.  Portaal Bestaande gebruiker toevoegen
“Ongeldige voor- of achternaam”  De ingevulde voor- of achternaam voldoet niet aan de eisen.  Vul een voor- of achternaam in die voldoet aan de eisen van het systeem.  Portaal Bestaande gebruiker toevoegen
“Ongeldige geboortedatum”  De ingevulde geboortedatum is ongeldig of valt niet binnen de toegestane periode.  Vul een geldige geboortedatum in binnen de toegestane periode.  Portaal Bestaande gebruiker toevoegen
“Gebruiker is niet een mobiele gebruiker en kan niet geblokkeerd worden.”  Het account is niet gekoppeld aan een mobiel apparaat  Geen verdere actie vereist, blokkeren is niet mogelijk.  Portaal Gebruiker blokkeren
“Gebruiker is al lid van deze organisatie.”  Het account is al gekoppeld aan de gekozen organisatie.  Geen verdere actie vereist.  Portaal Registreren en verwijderen van organisatie
“Dit certificaat kan niet worden ingetrokken, de gebruiker is nog actief.”  Er is geprobeerd een certificaat in te trekken van een nog actief account.  Blokkeer eerst het account alvorens het certificaat in te trekken.  Portaal Registreren en intrekken van certificaat
“Er bestaat al een organisatie met deze naam.”  De ingevulde organisatienaam komt al voor in het systeem.  Kies een andere unieke organisatienaam, of neem contact op met applicatie beheerder.  Portaal Registreren
“Er bestaat al een organisatie met deze URA.”  De ingevulde URA komt al voor in het systeem.  Neem contact op met applicatie beheerder.  Portaal Registreren
“Er bestaat al een organisatie met deze dn.”  De ingevulde domeinnaam bestaat al in het systeem.  Kies een andere unieke domeinnaam, of neem contact op met de applicatie beheerder.  Portaal Registreren
“Ongeldige organisatienaam.”  De ingevulde organisatienaam voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een organisatienaam in die voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Registreren
“Ongeldige URA.”  De ingevulde URA voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een URA in die voldoet aan de gestelde eisen.   Portaal Registreren
“Ongeldig domein.”  Het ingevulde domein voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een domein in dat voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Registreren
“Ongeldig bewijs.”  De ingevulde bewijs-XML voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een bewijs-XML in dat voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Registreren
“Digitale handtekening voor bewijs is ongeldig.”  De digitale handtekening uit de bewijs-XML is ongeldig waardoor het bewijs niet vertrouwd kan worden.  Genereer en onderteken een nieuwe bewijs-XML en probeer opnieuw.  Portaal Registreren
“Signing certificate voor bewijs XML kon niet worden gevonden.”  De bewijs-XML is niet ondertekend en kan daarom niet worden vertrouwd.  Onderteken de bewijs-XML met een geldig certificaat alvorens deze in te vullen  Portaal Registreren
“Ongeldig bewijs.”  De ingevulde bewijs-XML voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een bewijs-XML in dat voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Preregistreren en valideren
“Deze organisatie heeft al een preregistratie.”  Er is al een preregistratie aangemaakt met de ingevulde organisatienaam of URA.  Geen verdere actie vereist, preregistratie bestaat al.  Portaal Preregistreren en valideren
“Deze organisatie is al geregistreerd.”  Er is een organisatie geregistreerd met de ingevulde organisateinaam of URA.  Geen verdere actie vereist, organisatie bestaat al.  Portaal Preregistreren en valideren
“Ongeldige organisatienaam.”  De ingevulde organisatienaam voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een organisatienaam in die voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Preregistreren en valideren
“Ongeldige URA.”  De ingevulde URA voldoet niet aan de gestelde eisen.  Vul een URA in die voldoet aan de gestelde eisen.  Portaal Preregistreren en valideren
“Digitale handtekening voor bewijs is ongeldig.”  De digitale handtekening uit de bewijs-XML is ongeldig waardoor het bewijs niet vertrouwed kan worden.  Neem contact op met de portaal beheerder.  Portaal Preregistreren en valideren
“Ondertekenen niet succesvol.”  Er is een fout opgetreden tijdens het ondertekenen van de bewijs XML in de Desktop App.  Probeer opnieuw. Wanneer dit niet werkt geldt het advies om contact op te nemen met de portaal beheerder.  Portaal Preregistreren en valideren
“Een organisatie kan niet verwijderd worden als deze nog leden heeft.”  De organisatie die verwijdert moet worden heeft nog leden.  Verwijder eerst alle leden alvorens de organisatie te verwijderen.  Portaal Verwijderen
“De gegevens konden niet worden gecodeerd. U kunt de app nu sluiten.”  De gescande kaart is geen WID, of de chip is beschadigt.  WID Scan  
“Deze demo gegevens zijn verwerkt maar niet verzonden. U kunt de toepassing nu sluiten.”  De WID scan app is niet geopend vanuit ZORG-ID met een actieve sessie.  Gebruik ZORG-ID om een sessie te openen alvorens een WID te scannen.  WID Scan  
“Dit identiteitsdocument is niet uitgegeven door de Staat der Nederlanden.”  Er is een niet-Nederlands identiteitsdocument gescand.  WID Scan  
“RFID: Mislukt : De verbinding werd verloren.”  De WID scan is vroegtijdig afgebroken.  Probeer opnieuw en plaats de kaart tegen de telefoon tot deze klaar is met laden.  WID Scan  
“Geen toegang tot de camera. Om toegang te verlenen, ga naar systeem instellingen en schakel camera toegang in.”  ZORG-ID heeft van de gebruiker geen toestemming gekregen om gebruik te maken van de camera.  Dit kan worden opgelost in de instellingen van de telefoon waar ZORG-ID op wordt gebruikt. Voor Android: ga naar Instellingen -> Apps -> ZORG-ID -> Machtigingen, en zorg er in dit menu voor dat de Camera wordt toegestaan. Voor iOS: ga naar Instellingen -> Privacy en beveiliging -> Camera, en activeer in dit menu ZORG-ID.  WID Scan