Implementeren
Acceptatieproces
Stap 1
U neemt contact op met zorg-id@vzvz.nl voor het aanvragen van ZORG-ID.
Stap 2
ZORG-ID bespreekt de volgende zaken met u:
a - Keuze: ZORG-ID desktop of webbrowser.
b - Acceptatieovereenkomst, contactpersonen voor acceptatiefase en FQDN voor acceptatie. U ondertekent de acceptatieovereenkomst.
c - U ontvangt de distributieset ZORG-ID. Dan kunt u aan de slag met de technische implementatie van de ZORG-ID SDK en doorloopt u het technische deel van het acceptatieproces. De ZORG-ID SDK ontvangt u van ons. Voor de gebruikers van de webbrowseroplossing moet de ZORG-ID Client App worden geïnstalleerd.
Stap 3
U of de zorgaanbieder sluit aan op productie door:
a - De verwerkersovereenkomst te regelen: afhankelijk van de implementatie moet u als leverancier óf moet de zorgaanbieder de verwerkersovereenkomst tekenen. Het kan zijn dat deze al met de acceptatieovereenkomst is getekend.
b - De FQDN-productie (meer informatie hierover vindt u op de pagina Certificaten) en contactpersonen voor de beheerfase aan te leveren.
Stap 4
U of de lokale ICT-helpdesk installeert de benodigde software op de werkplek van de gebruikers.
Stap 5
ZORG-ID is gereed voor gebruik. De gebruikers authenticeren zich via ZORG-ID. Als wij u verder moeten informeren over ZORG-ID, dan doen wij dat naar de geregistreerde contactpersonen voor de beheerfase
Afspraak maken
Voor het ontvangen van de acceptatieovereenkomst en het maken van een afspraak, neemt u contact op met productverantwoordelijke Eric Karsonopoero via zorg-id@vzvz.nl.